T. 0768457908 | V. 0721741534 | O. 0748140852  |  Intrebari frecvente  |  Contacteaza-ne

Acces cont  |  Inregistrare  |  Istoric comenzi  |  Produse favorite

  
  
  
  

Politica de returnare

    In cazul returnarii produselor, aveti obligatia de a pastra ambalajul original nedeteriorat si de a nu consuma continutul acestora. De asemenea, pastrati factura sau bonul fiscal.

    Puteti returna produsele in termen de 10 zile de la primirea coletului fara a specifica motivul returnarii sau in 30 de zile specificand in scris motivul returnarii. Taxa de livrare va fi suportata de client. La returnare, in colet trebuie sa existe nota scrisa ce reflecta motivul returnarii (la depasirea celor 10 zile), precum si o copie a facturii/ bonului fiscal. Returnarea produselor trebuie anuntata in prealabil telefonic sau prin email la contact@parfumas.ro .Daca nu doriti restituirea sumei de bani reprezentand valoarea coletului, ci inlocuirea produselor returnate cu altele similare, specificati acest lucru in nota scrisa. Produsele trebuie ambalate corespunzator pentru a evita orice forma de deteriorare in timpul transportului.

Sumele vor fi returnate prin virament bancar in maxim 30 de zile (de la data preluarii coletului), drept pentru care vor fi necesare informatiile efectuarii platii (cont bancar, cod numeric personal).Toate aceste date au caracter confidential.

Adresa returnare colete: Str. Anastasie Panu, nr.10,bl. B7, sc.1, et. 2, ap.7, sector 3, Bucuresti.

Pentru orice fel de sugestii si reclamatii nu ezitati sa ne contactati.  

Persoanele care plaseaza comenzi pe acest site beneficiaza de dreptul legal de retur doar dupa achitarea comenzii si a taxelor aferente de transport. In cazul in care refuza ridicarea comenzii isi dau consimtamantul sa plateasca contravaloarea taxelor de transport, iar in cazul in care nu se face plata taxelor de transport persoanele care plaseaza comenzi si refuza ridicarea isi dau consimtamantul ca datele lor sa fie publicate in baza nationala www.ClientiNeseriosi.ro cu scop de rating si management de risk

 

Ordonanta nr.130/2000, alin.1, art.7

“Consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 10 zile lucratoare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor.  Termenul de 10 zile prevazut pentru exercitarea acestui drept incepe sa curga:      a) pentru produse, de la data primirii lor de catre consumator, daca au fost indeplinite prevederile art. 4;  Ordonanta nr.130/2000, art.4

"Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului", redactata cu caractere ingrosate. In cazul omiterii acestei clauze, produsul sau serviciul este considerat livrat fara cerere de comanda din partea consumatorului, conform prevederilor art. 14;

Ordonanta nr.130/2000, art.8

"In cazul exercitarii dreptului de denuntare unilaterala a contractului de catre consumator, comerciantul are obligatia sa ramburseze sumele platite de consumator fara a-i solicita acestuia cheltuielile aferente rambursarii sumelor. Rambursarea sumelor se va face in cel mult 30 de zile de la data denuntarii contractului de catre consumator. "

  
  


  

Newsletter

 
Vrei sa fii informat prin email despre reduceri, promotii si noutati?





  

  
  

  

Marturiile clientilor

 

Am primit astazi comanda .Recunosc ca a fost de proba si deja am lansat-o pe cea de a doua!Parfumurile sunt minunate! Sper sa se completeze stocul cu...

Dulhac Doina

Vezi mai multe marturii